Friday, I’m in LOVE


20111202-110955.jpg

11 kommentarer

Filed under Uncategorized

11 responses to “Friday, I’m in LOVE

  1. Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!!!!!! ❤

  2. ÅÅÅÅÅHHHH!!!!!! 😀 ❤ <3!! Vad glad jag är för er skull!! Sade jag inte hela tiden att ni skulle hitta tillbaka..? 😉 Kram på er båda!

    • Jo, du gjorde ju det och jag är SÅÅÅÅÅ glad att du hade rätt! Bästaste julklappen EVER. Enormt stor kram och TACK för att du aldrig slutade tro på oss 🙂

      • Jag är också glad att jag hade rätt, haha! ^^ Jo, jag kan tänka mig det, kärlek är alltid den vackraste gåvan. 🙂 Jag vet inte vad det är att tacka för men ingen orsak! Eller vad man nu svarar på det 😉 ta hand om er nu. Megakramar ❤

  3. Och kärleken visar igen varför hon är starkast.

    Så mycket kärlek att läsa i alla dessa ord du skrivit fina Fariahn!

  4. Hurra!!!
    Du anar inte hur glad jag blir över detta. Ni var för bra för att inte ha en framtid tillsammans. Hurra!!!
    Kramar!

Kommentera

