Kinda got the blues


Idag går jag runt med en klump i halsen och längtar mest efter att rulla ihop mig till en liten boll och bara vara liten i mammas knä och bli struken över håret och fly hela livet och inte vara förvirrad och trött och orkeslös och jag vill åka tillbaks till solen i Spanien och aldrig komma hem igen och sluta jobba och sluta plugga och sluta vänta och sluta sakna och sluta undra och sluta tvivla och jag vill borra ner tårna i den vita sanden och bara lyssna på vågornas brus och känna sältan i luften och höra måsarna skratta sig hesa och sen vaggas till sömn och drömma mig bort till landet där allt är enkelt och sen stanna där.

Orkar inte riktigt idag.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Kinda got the blues

  1. Såna dagar är helt okej att ha. Vi har dem allihop, oavsett vad folk påstår.

  2. Känns som vi är lite i samma mood du o jag just nu. Kanske en liten tröst att tänka på att man inte är själv i det där…

    Massa kramar!

  3. Det kommer kännas bättre snart. Du behöver bara komma hem till din mamma och pappa och ladda lite. Kram lilla boll

Kommentera

