Maybe it’s just the Sunday Syndrome


Jag vet inte om det är den grå himlen, de tunga regndropparna eller den bistra vinden. Kanske är det för att helgtimmarna går alldeles för fort, sommaren också, men att det ändå känns som om allting går outhärdligt sakta. För att jag väntar. Kanske är det för att jag inte känner mig så utvilad som jag skulle behöva. Eller för att mitt rum är irriterande stökigt, disken ligger på hög och det finns så mycket borden men orken inte riktigt finns. Kanske tog träningspasset på mig hårdare än jag först trodde och kanske har det att göra med att kroppen värker – alla dagar i veckan. Kanske är det för att jag just såg Paris Hilton köpa en sundae för 1000 USD som hon knappt smakade på. Kanske är det allt det, eller ingenting alls.

Jag vet inte. Men idag är en sån dag. Och jag vill mest bara stänga av. OFF. 

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Maybe it’s just the Sunday Syndrome

  1. Såna dagar har vi alla och då får man tillåta sig att vara lite off. ON-dagarna kommer fortare än man tror.

    Kram

  2. I know. Livet borde komma med en bruksanvisning och en pausknapp.
    Kram pårej!

Kommentera

