Om att passa in där man inte trodde


Och plötsligt står jag där med nytt jobb. Utan att veta hur det gått till och mitt i hela havet stormar. Man ger mig nya bud varje timme och jag anpassar mig. Slänger mig än hit, än dit och upptäcker att jag mitt i allt finner mig ha roligt. För jag inser jag är bra på det. Att jag passar in och finner likasinnade på en plats jag aldrig trott jag skulle finna dom. Jag antar utmaningar och ser möjligheter. Får beröm och känner mig meningsfull.

Who would have guessed?

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “Om att passa in där man inte trodde

  1. Skönt att det börjar räta ut sig för dig. Att du hittar en plats som är din och där du trivs.
    Kramar i massor.

  2. Visst är det skönt när man känner att man trivs och mår bra där, innan man har hunnit tänka efter?!
    Ha nu en skön helg!:)

  3. Janet

    *yay*

    Simply lovely ju. Jag är ofantligt glad för din skull babe! =)
    Det krävs mod att stå kvar med öppna armar och sinnen när man helst av allt vill gömma sig. Och stort hjärta för att finna glädjen och möjligheterna i allt det oväntade. Lite av det som gör ditt underbara jag så unikt och fantastiskt.
    ”Be the change you want to see in the world” -Mahatma Gandhi

    Sending lots and lots of löööve your way baby! 😉
    Pussen

  4. Grattis till ytterligare en kullersten i livets väg! 😀

Kommentera

