Rainbows ‘round my heart


Det är fint det där med vänner. Det är extra fint med vänner som förstår hur man känner och gör allt de kan för att locka fram leenden. Som att dra mig upp ur mitt ide och bjuda mig på konsert som garanterar regnbågar runt mitt hjärta. Och sedan dra med mig fram till artisten i fråga efter ovan nämnda konsert, för att be honom signera min skiva. Trots att det är en nästan vanlig måndag. Trots att jag ska upp alldeles för tidigt. Och trots att det är dagen man bör spendera med sin käresta.. Eller kanske är det just därför. För att kärlek kan se ut på många sätt och även kärlek mellan vänner är värd att firas. Like rainbows ‘round my heart.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Rainbows ‘round my heart

  1. Ja, vad sjutton skulle man göra utan vänner? För det är bara dom, BARA dom, som kan få en att le mitt i allt elände… och visst är det lite underbart att få le bland tårarna?

    Puss, vackraste! <3< 3<3

  2. Ja, det har gått ALLDELES för lång tid nu! 😦 Kaii kommer på fredag, hör av dig om du vill hooka med oss på lördag! Vi ska laga mat dricka vin här hemma, sen gå ut. Yey! Nästa vecka tycker jag absolut vi ska ses! Jag åker till Malmö på onsdag, dock… När när när? Puuuuss!

    • Åh gör hon!? 🙂 Är jättenyfiken på henne ju o det vore superkul att hooka me er på lördag! Är inte säker på att jag kan, men ska kolla upp det. Nästa vecka är jag ledig pretty mucho, så jag kan ses almost när som helst 😀 Hur länge blir du i malmö? PUSS

Kommentera

