Det där med vaffning (vård av sjuk flickvän)


Det är fint det där med att ha någon som tar hand om en när man är sjuk. Att ha någon som vid fyratiden på morgonen stoppar om en i filtar och duntäcken för att lindra feberfrossan. Att ha någon som stryker med handen över håret och inte rynkar på näsan när hela magen vrängs ut och in. Att ha någon som stannar uppe i timmar bara för att finnas till hands. Att ha någon som springer efter diverse medikament och gröna äpplen och blåbärssoppa och gör allt det där utan att klaga. Och det är fruktansvärt fint att denne någon fnyser åt mig när jag försöker tacka.

Kärlek.

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Det där med vaffning (vård av sjuk flickvän)

  1. SV ; men snälla söta rara du. tack för de fina orden! de gör mig alldeles varm i hjärtat! det måste vara en av de vackraste komplimanger jag har fått. tusen tack! OM jag någonsin skulle skriva en bok, lovar jag dig att I let you know first. utan tvekan. kram på dig!

  2. dessutom skriver du himla bra själv!

  3. Kärlek. ♥
    Jag är glad att den finns.

  4. Jag är så glad för din skull att du har en så himla fin pojkvän som ger dig sådan underbar och kärleksfull ompyssling och omtanke när du behöver den som mest.

    Jag hoppas att du kryar på dig snart sötnos!

  5. Skulle kunnat döda för en sån nu när jag tillbringat 10h på badrumsgolvet. Var rädd om honom! Gott nytt år tjejen och stor kram! (tur att man inte kan smitta andra via datorn 😉 )

Kommentera

