From the bottom of my heart…


Det finns stunder då jag undrar varför jag skriver. Stunder då jag tvivlar på min förmåga och är på väg att ge upp. Men jag fortsätter. Jag fortsätter alltid. Det är tack vare sådana som ni därute. Att människor man inte riktigt känner kan beröra så otroligt mycket…Tack.

”Jag har följt dig så länge. Innan Tärningen.:)
Ramlat in emellanåt och alltid trollbundits av dina ord. Och din förmåga att beröra med ditt väsen. Alltid så mycket hjärta.

Så jag vet inte vem Fariahn är ute där, men här vet jag att hon är någon som jag ofta läser och som väcker tankar,känslor och inspiration. Någon som värmer och berör. Och det är det få människor som gör vare sig vi är ute där eller inne här. Och sådana människor tar man vara på och är tacksam för.”

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “From the bottom of my heart…

  1. Jag håller faktiskt med personen som skrivit den kommentaren. Ända sen du kommenterade mitt inlägg om Börsmätaren och hans brutala sätt att krossa mitt hjärta så har jag varit fast vid din blogg.

    Du inspirerar, berör.. och ja, jag kan verkligen inte få nog. Från alla fina små detaljer som du berättar om Mowgli, till dina vackra tavlor som jag så många gånger blir sugen att göra en beställning utav.

    Du skriver verkligen fantastiskt, och jag tröttnar aldrig – inte ens under din bloggtorka haha.

    Så du gör rätt i att inte sluta, för här har du en som förlorar en liten bit utav sin vardag då 🙂

    Kramar!

    • Åh sötaste! Jag borde verkligen lära mig att inte läsa sånnahär kommentarer på offentliga platser! Such a crybaby!
      Tack! Jättemycketsupermassortack!
      Många kramar till dig

Kommentera

