Ja eller nej?


Okej såhär… Hela eftermiddagen har jag haft tråkigt och mitt i allt pluggande började jag spela in små muppiga filmklipp på mig och så har jag ända sedan jag började titta på Cc’s störda små videobloggar vart lite sugen på att göra detsamma som hon. MEN, jag är en megafegis och tycker det är extremt pinsamt. Samtidigt brukar jag ju alltid säga till alla andra att alltid göra saker dom är lite rädda för – så borde jag egentligen inte ta och följa mitt eget jäkla råd?

Det är här ni kommer in. Ni som röstar för en supermuppig liten videoblogg, släng iväg en kommentar och låt mig veta vad ni tycker. Jag behöver nog en knuff för att göra en sånhär sak. Mupp. Jag. Yes.

14 kommentarer

Filed under Uncategorized

14 responses to “Ja eller nej?

  1. Milla

    Röstar för ett supermuppigt videoblogg så klart! 😀

  2. jättefin blogg!

    SV ; åh tack snälla du. det värmer!

  3. Si si, por favor! 🙂

Kommentera

