Dagens band #1


Just nu är jag tillbaks i mitt sökande. Jag slänger ut annonsen än hit, än dit och lyssnar på demos och drömmer stort. Drömma stort har jag alltid varit en hejare på. Det svåra är att förverkliga. Det svåra är prestationsångesten. Det svåra är till och med ibland att man är tjej istället för kille. I vissa fall, som det här, kan det bli väldigt tydligt. Lite skrattretande är det.. Men skam den som ger sig!

Men nu, medan jag letar vidare, bjuder jag så länge på musik som under åren inspirerat. Ett band om dagen fram tills jag hittar mitt eget. Here we go!

 

Killswitch Engage – Rose of Sharyn

 

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Dagens band #1

  1. Nämen, lite Killswitch 🙂 Då kanske jag kan komma med en del tips trots allt haha.

    Min favorit just nu: Five finger death punch, med låten ”The devils own”. http://www.youtube.com/watch?v=50KBnSL37Zo.
    Hela skivan är fantastisk 🙂

    Sen kan du ju alltid prova lite Scars on Broadway kanske.

    Vill du ha fler tips så är det bara att säga till 😉

    • Tooold you! 😉 There’s more to me than meets the eye höhö
      Älskar Killswitch 😀

      Och jag ska ta o lyssna på dina tips (även om det jag egentligen menade med ”ge mig ett band” var att jag ville ha musiker för att kunna starta ett eget 😉 hehe)
      Kram på dig!

Kommentera

