Here it is!


Nu finns äntligen hemsidan uppe! Thanks to Mowgli!

Ta en titt vetja.

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Here it is!

  1. Så fiiiiiiiiin sida din Mowgli fixat åt dig och dina UNDERBARA tavlor! *pussaaaaa*

  2. mh

    ALL lycka till! 🙂

  3. P

    Hmm..nu blev jag lite sugen på kanske å ge bort nåt fint till mina bästisar i julklapp…

    Det här det tåls att tänka på!

    Liten fråga bara…måste det va utskrivet foto om man vill ha porträtt eller funkar det med att skicka det via webben?

    För övrigt vill jag också vara sådär kreativ och duktig!

    🙂

    P

    • 🙂 Det tycker jag!

      Nej, det räcker med att man mailar över en bild till mig så kan jag fixa en tavla utan problems 🙂 Och du vännen, kreativitet finns i oss alla, det visar sig bara på olika sätt. Promise.

      Kram!

      • P

        Ah men gud vad bra, då ska jag fundera vidare på detta! 🙂

        Och ja, du har helt rätt i det där, var nog mer att jag önskar jag var lika duktig på att måla som du 🙂

  4. Jättefin sida! Ni är duktiga bägge två. 😀

Kommentera

