För han är inte som dom andra


Det som skiljer honom mest från alla de andra är den enorma sinnesfriden och lugnet. En känsla som jag tror bottnar i min tro och mitt hopp om att this is it. Det har aldrig hänt förut. Att jag känt såhär tillsammans med någon av de killar jag träffat. Jag har aldrig mött någon som får mig att känna samma ro som jag gör när jag ligger utsträckt på en sandig strand och lyssnar på vågskvalpet. Samma lugn som när jag som liten somnade i solfläckarna på hallgolvet. Samma enorma glädje som när vinden river i håret när jag sitter på hästryggen.

Det som skiljer honom mest från alla de andra är att jag för första gången i mitt liv faktiskt tror på att vi har en framtid som är långt större än ett par månader eller år. Att jag är villig att göra allt jag kan för att få vara hos honom. Och han är precis det jag behöver och sökt. Sinnesfriden. Allting annat löser sig.

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “För han är inte som dom andra

  1. Det låter helt fantastiskt. Är så glad för din skull!
    Och hoppas jag får uppleva det där också en vacker dag.

    Stor kram!

  2. She

    *suck*

    Kärlek, finaste, Kärlek. 🙂

  3. Lanvingirl

    Precis så ska det väl kännas… Låter underbart. Det underbara och magiska är också att han bara är så med dig. För alla förhållanden är unika. Och du är kanske bara avslappnad med honom.

Kommentera

