What’s keeping me so damn busy…


8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “What’s keeping me so damn busy…

  1. Haha, jag känner igen det där rätt bra 😉 Blev själv precis klar med min inlämningsuppgift inför seminariet imorgon 😛 Ska vi ta och leta upp lite självdisciplin och lite motivation ihop? Haha.

    Och så kan du väl ge mig lite av den där tecknartalangen när du ändå håller på?

    • Haha jatack! Självdisciplin och motivation låter som någonting jag kan behöva den här veckan! Fan hur gör du för att inte stryka med? 😛

      Och tecknartalangen.. haha, sure! *kastar över en släng tecknartalang*

  2. Den här veckan? Jag behöver det hela tiden…Hur jag gör? Tja, jag jämnar ut min sömn genom att inte sova alls när jag har mycket att göra och sova bort hela dagarna när jag kan haha. Och dessutom dricker jag en satans massa coca cola 😉 Utan den hade jag inte överlevt.

    Haha, tack! Jag kan ju för bövelen inte ens rita en streckgubbe ordentligt.

    • Haha helvete..! Erkänn att coca colan är lösningen på ALLT! Och jag som i princip helt slutat dricka läsk! Men sömnen skulle jag inte klara mig utan – åtminstone inte i nyktert tillstånd 😛

  3. Coca cola är en universallösning på alla problem i hela världen, helt klart 😉 Haha, det har jag också, men jag har börjat lika många gånger igen 😛
    Sömn är bra grejer, men ibland hinner man inte haha.

  4. Neemo

    Wow!! 🙂 Du är otroligt begåvad!! Nån dag när jag får en slant över så hade jag tänkt maila dig ett foto som du skulle kunna få göra en sån där vacker tavla av 🙂 om du vill såklart! Kram

Kommentera

