Bara apropå nada…


Nån som ska på Grönan ikväll och spana in Hoffmaestro?

12 kommentarer

Filed under Uncategorized

12 responses to “Bara apropå nada…

  1. Jo

    Mycket möjligt, blev lite sugen när jag fick höra från kollegor att de ska spela ikväll.. bara det inte regnar 🙂

  2. Men vilka är de där hoffmeastro. Jag måste googla nu.
    Men nä. Inte jag, men alla saker som är aktiviteter och gemenskap är fan helt rätt. och det är sol.

    • Men du, du skojar inte med mig nu? Du kan väl inte ha missat Hoffmaestro?
      GOOGLA NU!

      Ja, aktiviteter och gemenskap är mucho important. Läsa facklitteratur kan jag göra på söndag!

  3. Neemo

    Nope. 🙂 Men jag såg dem här på Gotland för nån månad sen! BÄSTA livebandet jag nånsin sett!! Vi stod en våning upp och lite snett över scenen. Kan du tänka dig hundra brats med backslick, randiga skjortor och rosé-fanta stå och digga hämningslöst till ett gäng hippies med långt hår, såna runda Ozzy-brillor och glittriga pärlhalsband?? Inte nåt man ser varje dag. Men hur som. Det var sjukt bra drag. De fick igång varje cell på precis alla som var där. Så gå och se dem! DO IT!! 😀

  4. mh

    Heard it was a fabolous concert! I am riting this in inglish cos this tangentbord don’t have alla de letters jag need, if du know what I menar.

  5. Jaja. Jag har googlat. Jag vet inte. Du vet jag gillar Plura, Bowie och annat gammalt dammigt. Men hoppas det var grymt.

  6. Nej men ååh! Du skulle ha gått ändå! Mitt tråkfolk bangade också så jag blev hemma. Hörde att dom spelar i min stad idag. Hur kan jag missat detta?!

    • Haha vafan…. Vad e det med alla bangande människor? 😛 Och nog kunde jag väl ha gått ändå, men det är ju ärligt talat inte alls lika kul att gå själv, halva grejen är ju att ha med sig ett skönt gäng dig, erkänn? 😛

Kommentera

