In the shower…


Jag är just på väg in i duschen. Så ringer dörrklockan och jag hinner inte tänka efter innan jag, i all min nakenhet, går och öppnar dörren. Nej, jag är ingen nudist (men jag tycker om att gå runt i de kläder jag föddes med) och inte heller är jag överdrivet exhibitionistisk. Men jag är typen som inte alltid tänker efter innan jag agerar. Och som dessutom litar på min egen magkänsla, som i detta fall säger mig det är Mowgli som driver med mig.

En minut senare står vi där och trängs i den lilla duschkabinen, hud mot hud och rykande hett vatten. Och Mowgli spänner sig lite så fort jag rör vid honom. Den gamla vanliga visan med killar, you know. Och jag står där och tänker att det där med att duscha tillsammans är otroligt underskattat. För bara av låta ögonen följa vattnet som banar väg över hans muskler får det att kittla i magen. Och mitt i allt det där, i mina något otuktiga tankar om min heta man, blir jag upptryckt mot kaklet då han gör en högst välkommen attack med sina läppar mot mina. Och jag sluter ögonen och suckar djupt och… Och helt plötsligt, helt utan någon som helst varning – THE BIG FERDINAND ATTACK!

För er som kan er Ferdinand så minns ni nog scenen där han med sin gigantiska tunga sveper över hela matadorens ansikte? Ungefär så. Och jag tänker nästan ta lite illa upp, i sisådär en sekund, men så jag inser att min mascara spritt ut sig över hela hans haka, näsa, kind – OCH tunga.

Och jag vet inte vad som är bäst; att bli upphånglad mot en duschvägg – eller att ha en pojkvän som får mig att krevera av skratt varje dag..? Men fan. Jag älskar honom!

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “In the shower…

  1. sparkisbaby

    hahahahahahahahaha!! Älskar!!

  2. Haha, men det verkar som det är just därför som du älskar honom så! =)

  3. Åhgud, nu DOG jag av skratt! Tänkte först; vaffan… har min Fariahn börjat skriva lite smått erotiska texter? Sen dog jag, för någonstans långt där inne VISSTE jag att det skulle sluta med antingen ett leende eller ett skratt. I detta fall; HAHAHAHHA!!! Ferdinand, I love! ❤ And yes, I love you too babe!

  4. Hahaha, ni är underbara. 🙂

    Puss

Kommentera

