Kan inte ens komma på en rubrik


Ambivalent idag. Postsemester-svacka maybe (trots att min inte är över). Je ne sais pas. Mowgli’s semester är slut. Hästen är sjuk och ska stå i en månad. Dansen är slut. Gymmet jag tränar på verkar vara stängt. Jag har noll inspiration till vare sig skrivande eller målande eller musicerande. Och pengarna bör helst inte användas till ‘onödiga’ saker. Och jag känner mig mest grå och jobbig. Inte ens solbränd är jag. Åtminstone inte i samma skala som förr. Och jag har bara badat en endaste gång på hela sommaren. Och jag vet att jag bara klagar och gnäller, men vad har man väl annars en blogg till?

Mood swing – check!

9 kommentarer

Filed under Uncategorized

9 responses to “Kan inte ens komma på en rubrik

  1. Så får man känna vännen 🙂

    Det känns snart bättre igen. Solen lyser snart på din söta näsa 🙂

    Kram

  2. Gulle dig, jag är lika mongo just nu. Ful, blek, omotiverad, gnällig och uttråkad. Ingen inspiration har jag heller. Tjena k*k-liv, typ. Hade hellre suttit under ett bord med dig och en balja sangria! För då vet jag att vi hade börjat skratta.

    Puss!

  3. relationskrisen

    Åhh, jag känner mig ju exakt likadan! Skönt att man kan dela på eländet i allafall! 😉

    Hoppas att du känner dig mer uppåt snart!

Kommentera

