A lil’ less conversation, a lil’ more action please


Och så helt plötsligt är det som om Tom Cruise himself beslagtar Mowglis kropp. Med ett jättesprång, likt en katt fast inte fullt så graciöst, kastar han sig mot dörren och fötterna upp mot väggen och jag bara stirrar chockerat när den silverfärgade porten slängs upp av hans tyngd.

– Ehm… Det känns lite som om den där filmen påverkade dig lite..?

– Ja jag kände mig faktiskt lite som Tom Cruise när jag hoppade..

Mowgli vänder sig om och flinar. Och jag kan inte annat än att skratta och skaka på huvudet när han lite generat (jag svär det är rodnad jag ser på hans kinder!) säger:

– Du har ju sagt att du vill ha mer action i tillvaron.

Precis där och då bestämmer jag mig. Om jag en dag ändrar mig och plötsligt vill ha barnändå, då råder det ingen tvekan om vem fadern ska vara.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “A lil’ less conversation, a lil’ more action please

  1. SV: haha me too! Men va? Kan man köpa Skittles i sverige? VART?!?! 😀

  2. Ace

    Hahaha! Underbart!

  3. Ajajajajaj! Cc har lite… ångest! För att jag suger lite hästballe på att kommentera! Uschamig… Men du? Kärlek till dig – det vet du va? Och She – She får oxo kärlek. Pöss då!

  4. Haha. Typ det finaste jag läst denna månaden. Puss på dig.

Kommentera

