Om Kiwi & Fotografen


Vi är på besök hos Fotografen och Kiwi. Dom har en vit, lekgalen schäfer och två söta små söner. Det är högt i tak, på alla vis, och vi sitter hela kvällen på deras terrass. Grillar, spelar Orangino och Lika par leka bäst och vi tittar på Cosby’s stand-up och dricker och skrattar och har det riktigt trevligt. Jag trivs där. Precis som jag trivdes i Fotografens sällskap första gången jag träffade honom, den där gången i april då Mowgli fyllde år. Dom känns lätta och genuina. Jag tycker om lätt och genuint.

Jag tycker om Fotografen och Kiwi.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Om Kiwi & Fotografen

  1. Pingback: Om Kiwin & Fotografen som gifte sig i smyg | I think it's a Rainbow

Kommentera

