Om charmtroll och döden


– …vadå som om du skulle bry dig om jag dog, säger jag och spänner blicken i honom.

Men baby.. Alltså, vi har ju bara setts i några månader, vad är det liksom? Alltså.. Ingenting ju.

Va?! Vadå?! Jag visste det! Du skulle inte ens bry dig!

– Höhö..

– .. och du tar illa vid dig för att jag säger att du inte sjunger superbra.. Jag skulle i alla fall bli jätteledsen om DU dog.

– Höhöhö… Vadå, du jämförde ju mig med en häst!

– MEN JAG ÄÄÄLSKAR HÄSTAR JU!

Har jag nämnt att han är ett riktig charmtroll, min Mowgli? Verkligen. Ska kanske hoppa från balkongen på riktigt nästa fotbolls-vm. Testa honom lite liksom. Mm…

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Om charmtroll och döden

  1. Meehh!! Det måste han ju förstå att jämför man med en häst så är det ju den ultimata komplimangen jue. Fy på honom 😉

Kommentera

