Om fnissande programledare på TV4


Klockan är inte ens åtta. Jag sitter vaken och tittar på Nyhetsmorgon på fyran och fnissar åt programledaren som inte kan sluta fnissa hysteriskt åt sin gäst som allvarsamt talar om hur viktigt det är med death metal när solen lyser och gräset är grönt. Jag fnissar åt blicken den manliga programledaren får från sinkvinnliga kollega och hur han efter det tvingar på sig en allvarlig min men ändå inte kan låta bli att komma med en och annan skämtsam och småsarkastisk kommentar.

Jag tror jag gillar honom. För att han är mänsklig. För att han inte kan sluta skratta åt besserwisser-gästen.

”Nästa gång ska jag försöka vara snällare mot dig..”

Klockrent.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

