Om att mörka det man förtjänar


Ibland är allt som behövs en pojkvän som ringer och kräver att man ska komma till hans kontor och när han får syn på en i dörren börjar spontanskråla sånger om ens ankomst och drar med en till Panduro, så spricker hela världen och himlen och livet upp i ett enda stort, soligt leende.

Jag tror ofta att han är betydligt mycket mer och bättre än vad jag egentligen förtjänar. Men visst är det väl okej att mörka ibland och säga till sig själv att hell yes girl, you’re so damn worth him! och nästan tro på det också? Bara den här gången? För helvete vad bra han är! Och att han råkat köpa grisen i säcken när han blev med mig, det måste jag väl inte tala om… Mm..

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Om att mörka det man förtjänar

  1. mh

    Jag ber dig; gör INTE som jag, bli inte en sån som komplicerar det hela. Usch, jag önskar jag bara kunde fatta när någon gillar en – en gång för alla. Och inte förstöra det med tvivel.
    Fatta att Tärnan fallit för dig för att du förtjänar det. Cause you ARE worth it!

    • Har inte en tanke på att försöka komplicera det hela – och jag VET att han har fallit för mig och nånstans tror jag väl också att jag kanske förtjänar någon som är bra för mig. For a change liksom.
      Men ibland, ibland, ibland så kan man ändå börja undra…

      Men tack 🙂 Du är fin du.

Kommentera

