Om stora ord och vingliga ben


Så du älskar mig?

– Mm… Jag gör ju det…

– Haha! Jag visste det! Jag har vetat i flera daaagar!

Och jag tittar på honom och jobbar lite på mitt tjuriga ansiktsuttryck (utan att lyckas särskilt bra) för han har plågat mig och låtit mig våndas i ovisshet i daaaagar. För att jag i söndagsnatt vinglade in och slängde skorna i badrummet och klädesplaggen över hela lägenheten och snubblade ner i sängen och mumlade att jag älskade honom sekunden innan jag somnade. Hastigt och lustigt. Och för att jag inte minns någonting utav ovan nämnda företeelser.

– Skit ner dej.. muttrar jag och svär på att hämnas.

24 kommentarer

Filed under Uncategorized

24 responses to “Om stora ord och vingliga ben

  1. haha det var väldigt väldigt fint tycker jag

  2. Hihihi mysigt!

    Kram

  3. She

    Åååååååååååååååååå !! Underbart!

    Ja allt! Att du kommer hemvinglandes & i ditt yra tillstånd mumlar fram the three words … och att du muttrar Skit ner dig, när han retas! *s*

    Hoppas du kommer på nån härlig hämnd, och hoppas det är han som i dimman ramlar ner i sängen bredvid dig & mumlar orden nästa gång! 😉

    Shit, va jag är förälskad i er! ( och i Toby förstås! )

  4. Milla

    Första gången de orden uttalas? 🙂

  5. Var gång jag läser dina texter så målas det upp scenarion framför mig och jag älskar dem! Som små dödssöta videoklipp.

    Ni gör mig glad, ni får mig att älska kärlek!

    Snaaaart måste vi ses, telefon räcker inte!!!

    Puss & love!

    • Haha vet du? Att varje gång vi snackar eller jag läser om dig eller du kommenterar eller skriver så tänker jag exakt samma tanke – telefon räcker INTE. Vi MÅSTE ses!
      Har du nånsin snackat med någon du inte träffat och genast känt på dig att den personen skulle du kunna ha så jävla kul med och ni skulle kunna bli värsta buddies? Well, så känner jag varje gång jag pratar med dig.

      KÄRLEK!

  6. That makes us two – I love this!!! Besooooos, cielo!

  7. Milla

    Oh lala! Själv råkade jag säga jag älskar dej till min kille under sex när jag fick orgasm och knappt var medveten om vad jag sa… Var inte riktigt så jag hade tänkt mej att jag skulle säga det till honom första gången. För det känns inte riktigt som att det betyder lika mkt då som när man säger det rakt upp och ned fullt påklädda i dagsljus. (Gjorde det några veckor senare dock..)

    • Haha.. Jag vet vad du menar. I huvudet har man ju skapat ett bigass moment av hela grejen, typ ljuv musik och stråkorkestrar och fågelkvitter och passionerade kyssar.. Haha nej jag vet inte. Men ibland undrar jag om det ändå inte blir mer ‘riktigt’ när det bara slinker ur en. Bara sådär. Utan att man hunnit tänka och man bara säger det för att man känner det just precis där och då och.. Det är det där med millisekunder igen…

      🙂

  8. Betalar för den fina dialogen med ett leende 🙂

  9. Fan va fint! Ni är söta ni 🙂

    kram

  10. alltså allt. att du inte minns, att han håller på det och att du kommer ge igen. Du måste ha en plan.

  11. mh

    hahahaha fan vad gulliga ni är! roligt att det går bra för er.

Kommentera

