Han bloggar, jag bloggar, vi bloggar, alla bloggar..


Ibland funderar jag över det här med att vi båda bloggar. Man kan tycka det måste vara lite märkligt, det där med att hela tiden kunna se in i varandras huvuden och hjärtan. För ofta så är det som skrivs i våra ‘anonyma’ bloggar sådant som inte alltid sägs högt oss emellan. Och precis som jag vet att han aldrig skulle få för sig att försöka redigera någonting som jag skrivit, så skulle jag aldrig ens komma på tanken att försöka redigera hans meningar om gamla kärlekar och tankar.

Ibland tänker jag att det är just det som får det att funka så helvetes jävla fint. För jag tror det är hans öppenhet, hans skrivande och hans orädsla för att skriva något som kan uppröra mig som är själva hemligheten. Det som står bakom all den totala tillit jag känner för honom.

Ibland inser jag att hade det inte varit för vårt skrivande så hade vi nog aldrig träffats. Och tänker man så, ja då kan just det här med skrivandet ses som en utav dom viktigaste sakerna i mitt liv.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Han bloggar, jag bloggar, vi bloggar, alla bloggar..

  1. Jag tycker att det är fint att ni båda bloggar. Skulle blir tomt utan er!

Kommentera

