Om min pojkvän kompositören #2


Jag har ingen aning om vad klockan är, men det är tidigt, när jag slår upp ett nyvaket öga och försöker att inte skratta. Mowgli ligger bredvid mig och sjunger ännu en egenhändigt ihopknåpad låt.

– Jag är en liten snigel, jag lämnar alltid spår, överallt jag går lämnar jag mitt spår..

Och helt plötsligt utbrister han:

Åh! Det rimmar ju baby! Det rimmar!

Och jag tittar på min lycksaliga pojkvän och tänker: Vad i helvete är det för fel på hans hjärna?

(Och ja… jag är fullkomligt tokig i honom.)

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Om min pojkvän kompositören #2

  1. Haha, grym låt! Du som va sugen på att spela i band igen kan ju starta ett med Mowgli. Ni kommer göra succé med en sån låtskrivare! 😀

    kram

    • Haha ja tanken har slagit mig ett par gånger, men så tänkte jag att jag gör nog inte hans talanger rättvisa. I’d be holding him back liksom, o det känns ju lite fel mot honom. Nej, han ska nog köra solo 😉 Kram

  2. Jo

    HAHA! Oslagbart!

  3. relationskrisen

    Haha, det är ju underbart med någon som är helt galen! Livet blir så mycket roligare om man får börja dagen med ett gott skratt. 😀

    • Indeed 😀 Bästa med honom. Att han är så knäpp.

      Skämt åsido, ja jag älskar verkligen dom där små konstigheterna han har för sig. Det är sånadär småsaker hos en person som gör dom intressanta och roliga och allmänt underbara att vara med.

Kommentera

