Om misshandel


Jag tror Mowgli har tröttnat. Jag tror att han är för feg för att yttra orden och göra slut, så nu försöker han istället ta död på mig. Med nyttighetsdrinkar och mosade havregrynssörjor.

– Drick nu, baby, kuttrar han ömt och höjer glaset närmare min mun. Och jag tittar misstänksamt på den grålila sörjan.

Men… försöker jag invända. Det är inte smaken.. Det är konsisteeensen!

– Men det är nyttigt! Driiiick!

Och jag tar en liten slurp som jag mödosamt sväljer. Så ni vet, kära läsare. Skriver jag inte något mer efter det här så är jag troligtvis död. Och Mowgli singel. Så passa på vetja.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Om misshandel

  1. Haha. Varför gör han på detta viset?

  2. hahaha*

    de är livsfarliga de där männen.. Mannen var ju en hälsofreak.. (när han inte hade supar-perioderna) och snackade om vad som var bra eller ej för mig… ska han säga???

Kommentera

