För vi är inte psykiskt stabila


– Alltså.. jag vet inte varför jag aldrig stöter på normala killar…

Salle och jag äter lunch ihop, efter att inte ha setts sedan 2007. Vi pratar och skrattar och uppdaterar och det stora, mest intressanta samtalsämnet är killar. Såklart. Och sex. Och vi är så högljudda att paret bredvid sitter och lyssnar och tittar sådär på varandra och försöker att inte skratta.

– Haha.. Vad var det för fel på dom du dejtade då? Dom där fem du pratade om förut?

– Jamen.. Tre var gifta, en hade flickvän och den femte var en idiot. Han sa till mig att han bara dejtade mig tills han hittade något bättre och jag blev såklart fly förbannad..

– Sa han det!?

– Ja!

– Och han tyckte det var konstigt du blev förbannad?!

– Ja! Och så säger han att ‘nej jag sa bara så för att kolla om du var psykiskt stabil och det är det ju inte, så jag tror inte vi ska ses nåt mer’…

– Men du… Du är ju inte psykiskt stabil, gapskrattar jag.

Nej jag vet, flinar Salle tillbaks. Jag är en sån som blir fly förbannad när killar är med mig tills dom hittar något bättre.

Är ni psykiskt stabila? Eller skulle ni också bli lite pissed off?


12 kommentarer

Filed under Uncategorized

12 responses to “För vi är inte psykiskt stabila

  1. Men gud, jag har aldrig hört något så … hmm. Jag vet inte hur jag skulle reagera men en icke-reaktion känns mer psykiskt instabilt än tvärtom!

  2. Men usch nej. Vet inte ens vad jag ska säga egentligen. Klart som fan man har rätt att bli lite sur när någon säger så. Ja, det tycker jag faktiskt!

    • Haha absolut. Fan, vem skulle inte bli lite sur? Han satt ju för fan och sa att hon inte var bra nog rätt i fejjan på henne men att hon dög för stunden.. hallå, vadå mucka gräl? 😉

  3. Anna

    Jag har fått höra det fast jag blev inte sur..spelreglerna var oklara men vad jag ångrar att jag inte skällde ut idioten!Jag såg uppenbarligen allt genom ngt rosa skimmer och idioten kom undan. Känns mkt nedvärderande nu i efterhand så ja, det normala är att skälla 🙂

  4. var inte du en snäll o söt tjej? 🙂

  5. Vadå! Man skulle väl vara jävligt under isen om man inte blev förbannad?!

  6. Snacka om waste of time!
    Jo, jag hade också blivit förbannad. Och att han dessutom kan med att slänga det rätt in da face…
    Sicken klumpfotad idiot! Och sen i nästa sekund tar tillbaka det genom att säga att det var ett ”test”. Yeah right.

    Jaja… man slutar aldrig förvånas!

Kommentera

