On and on and on


”Och du, älskar att du finns vid min sida. Som min flickvän. Som en av mina bästaste vänner. Du är bäst. Puss”

Ibland undrar jag om han verkligen förstår hur otroligt glad han gör mig. Jag undrar om han förstår hur mycket han påverkar mitt hjärta och dess rörelsemönster och hur han får det att sjunga av lycka. Jag undrar om han förstår att han gör hela min värld mer rik på färger och musik och ljus och blå himlar och ljumma vindar och det känns lite som att vara barn igen och springa i skogen bland vitsippor och björkar och tallar och blåsa såpbubblor och bada naken i sjön och ligga på klippor och äta nyplockade smultron och… Lycka. Jag kan hålla på hur länge som helst.

12 kommentarer

Filed under Uncategorized

12 responses to “On and on and on

  1. I varje förhållande jag varit har jag alltid känt att det saknats något. Att det måste vara något mer än ”det här”. Jag föreställer mig att ni har kommit förbi den känslan, att ni har hittat det som jag ännu inte lyckats hitta.

    Kram!

    • Jag hoppas det 🙂 För min egen del så är jag rätt säker på att jag har det.. Time will tell I guess.
      Jag hoppas du också kommer hitta honom snart, han den där som får dig att känna som jag gör just nu.

      Kram på dig

  2. *Ler*! Visst är det fantastiskt att vara så där kär?!

  3. Vet du, att det är LYCKA för mig att läsa om er! Så underbart!!!

  4. relationskrisen

    Det låter helt underbart! Det är bara att njuta! 🙂

Kommentera

