Jag rycks ur drömmarna igen när han sätter sig på sängkanten. Han är påklädd nu. Suckar inom mig för jag vet han ska gå till jobbet och jag kämpar för att hålla dom tunga ögonlocken uppe, får kisa för att se någonting alls. För att kunna titta på honom. För att det gör mig alldeles sådär varm inombords. Och han böjer sig ned över mig för att trycka sina läppar mot min hud och det svindlar lite för mina ögon när han ser på mig sådär. Sådär som om jag vore speciell..

Och när jag drar honom intill mig andas jag in hans doft och ger allt vad jobb heter ett mentalt långfinger och fem minuter senare har jag somnat om, med huvudet mot kudden han legat på och som fortfarande bär spår av hans värme och lukt. Shit vad jag älskar hans doft..

8 kommentarer

Filed under Uncategorized

8 responses to “

  1. Jag har aldrig känt nån doft från min kille och råkat säga det – gissa om jag har fått äta upp det…

  2. Mysigt.. och vet du, idag fick jag uppleva samma sak, hihi…

    Kram

  3. Som vanligt en fena på orden…och känslan…;)

  4. Mia

    Det är doften som är grunden till hela kärleken och speciellt attraktionen, tror jag. Det är den som får hormonerna att börja flöda och vår hjärna att kopplas bort…. Jag tror inte att det någonsin går att vara 100% kär och attraherad av någon om man inte gillar personens doft. Det är det bästa som finns att känna hur en doft hänger kvar i sängen, på kläderna och på huden. Mmmmm…. 🙂

Kommentera

