Here comes the sun again


Och man ringer från jobbet och säger jag får ledigt för ingen vill spendera dagen i en bunker när det är sol och då är det bättre jag sitter i en park och dricker kaffe. Och jag tackar och bugar för ledighet är precis vad jag behöver idag och solen ropar mitt namn och vill jag ska komma ut och leka och mina fingrar letar ord och jag tänker att fan vilken marvellous day.

Så jag ska ta mitt hjärta och mitt huvud och mina papper och pennor och sväva bort till parken och Mowgli och kaffet och min barndomsvän Solen och så ska vi sitta där allihopa och sucka för livet är förjävla fint och vi behöver inte irra runt i en bunker. Och där ska jag sitta. Och sucka. Och andas. Och tänka. Och vara. Och skriva. Och älska.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Here comes the sun again

  1. Ha en jätte mysig dag fina du!

    Massa kramar!!

  2. Du skriver som en gudinna. 🙂
    Ha en trevlig dag.

Kommentera

