Om varma kroppar


– Baby..?

– Mhm..?

– Varför är du alltid så varm och jag så kall?

– Det är för att jag ska värma dig.

– Är det?

– Mm, så är det.

– Åh…

Och när vi ligger där efter våra långa dagar på jobbet tänker jag att det är himla fint det där. Det där med att komma hem till någon som värmer en och som alltid är glad att se en. För att citera en tidvis klok Mowgli:

– Det är så skönt att veta jag får träffa dig efter jobbet varje kväll.. För då vet man liksom att varje dag slutar bra.

Kärlek ba. Så himla mycket.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Om varma kroppar

  1. Kärlek is tha shit!

    (Eh ja, när jag väl säger någonting här, är det något SÅ klokt… Jag är stolt, hehe).

    Puss!

Kommentera

