Om hans musikkunskaper


Han med Bröstkorgen och jag sitter och tittar på Idol.

– Gud.. det där är för lågt.. säger jag om tjejens låtval.

– Mm… Helt felt tonsteg. Skulle vart högre.

– Tonsteg?

– Mm.. Helt fel.

– HAHAHAHA! Tonaaaaart!

– Äh, håll käften!

Och gud vad han får mig att skratta. Och jag bara tycker om honom mer och mer och mer och mer…


(Såklart nämner jag inte det faktiskt finns nåt som heter tonsteg, för jag älskar att se honom sådär smågenerad och mitt hjärta liksom smälter. Så vi kan ju fortsätta låtsas som om det inte finns något som heter just tonsteg.. )

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Om hans musikkunskaper

  1. Jag tror hon jag träffar gör samma sak ibland. I alla fall misstänker jag det. Men det kan jag ju inte bevisa eftersom jag inte vet. Så jag rodnar vidare jag med…

Kommentera

