Ord, underbara ord


Jag läser. Och jag smälter totalt. Vet inte riktigt vad det är som får mig, min kropp, att reagera så starkt som den gör på dom enkla orden, men någonting är det. Och känslan är helt makalös. Borde kanske skrämma mig. Men jag tror att för första gången så gör den inte det. Inte det minsta. Inte ens sådär lite lite litegrann.

För det är som att ha vingar. Och jag känner mig lite som en fjäril. Färgglad och lätt och liksom dansar omkring, lyckligt och pirrigt och nyfiket och busigt och längtansfullt och ivrigt. Och jag vet inte vad du gör med mig…

…men snälla, fortsätt.

Och för övrigt, här är mina soundtracks of the day:

Bröstkorgar och tisdagsnätter på tunnelbanan

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

