Restrictions


– I dont want any restrictions like the ones we had before..

Han säger så och jag kan inte hjälpa att jag blir lite irriterad. Precis som om det varit på grund av mig i alla år som vi har haft ‘restrictions’. Precis som om det är för att jag satte upp regler för vad som fick och inte fick hända när vi sågs. Precis som om inget av det hade någonting att göra med att han hade flickvän. Har flickvän.

Jag överreagerar. Jag vet. Men ibland säger han saker som trycker på fel knappar. För vi båda vet så väl att det inte är jag som strulat. Och jag har inte varit den som svikit. Eller ljugit. Eller mycket annat heller för den delen. Och ibland är han inte rättvis mot mig..

..och jag tycker inte om det.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

