Jag svor att aldrig bli som du


Och det värsta är att jag själv vet hur ont det gör. Och jag svor på att aldrig göra likadant. Svor på att aldrig gå emellan. Aldrig förstöra. Aldrig mer lita. Aldrig mer många saker.

Och se hur långt jag kommit. Ingenstans. Jag blev tvärtemot det jag sa att jag skulle bli. HELVETE!

Varför och hur kan jag gå emot mina egna principer på det viset? Jag skäms. Jag skäms jag skäms jag skäms. Och ännu mer för att det känns så förbannat rätt han och jag.

Och jag undrar vad som egentligen är värst.. fysiskt svek, eller emotionellt?

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

