45 dagar!


Gud, jag kan inte få tårarna att sluta rinna… Och jag kan inte få mitt hjärta att sluta slå så hårt att det känns som om det ska spränga bröstet i bitar. Och jag tror jag just glömt bort hur man andas. Måste liksom påminna mig.. Ut, in, ut och in..

Det är gjort nu. Biljetterna beställda och betalda. Datumen markerade i almanackan. Och om 45 dagar står Han där. I mitt land. För min skull. Vår skull. Och jag kommer vänta, räkna varje dag, för att möta honom med alla dörrar på vid gavel och alla mina förhoppningar som jag är så rädd för.

Och han kommer att vara min! Min min min min min..! Om så bara för 13 dagar, så kommer det vara 12 nätter då jag somnar i hans armar. 12 morgnar då jag vaknar vid hans sida. Och det är mer än jag någonsin haft i samma rum som honom. Och det är så berusande att mitt hjärta sjunger.

Och alla dom som i alla år sagt att det inte är kärlek… Dom vet inte vad dom talar om. Dom vet inte vad dom talar om.

10 kommentarer

Filed under Uncategorized

10 responses to “45 dagar!

  1. Åh! Jag är så glad för din skull. Jag räknar dagarna med dig =) Och hoppas att era 12 dagar blir fantastiska. Lyckan är med dig vännen 🙂

    kramar!

  2. ÅH!

    ”Dom vet ingenting om oss!” (lyssna på den genast. Alla versioner, svenska som engelska)

    Yeah, baby. Så himla glad för din skull.

  3. Jag gissar på att du har långdistansförhållande? 😀 Åh så härligt, förstår att du längtar 😀 Vart bor han?

    • Haha njaa.. Nästan-förhållande kan man kanske inte heller kalla det. Men det kanske blir. Vi får se vad som händer när han kommer.
      Han kommer från UK 🙂

  4. roslagsgatan

    Alltså, du skriver verkligen så att man känner din glädje – och den känns så pass att du fått mig att sitta och le också!
    😉

Kommentera

