Jag kan själv!


Just nu känner jag mig så väldigt långt bort från dig. På en annan planet. Ett annat universum.

Och vet du? Det känns helt okej. För all den där tiden jag gick utan dig efter alla lögner jag fick kastade i mitt ansikte, all den tiden gjorde mig stark. Lärde mig andas på egen hand igen. Lite mer ansträngt kanske, men det går.

Jag önskar bara jag kunde säga det till dig, utan att såra dig. För jag tycker inte om att ljuga. Jag hatar att inte berätta allt för dig. Men jag hatar, hatar, hatar att såra dig. Trots att du sårat mig mer än någon annan någonsin gjort och kommer göra.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Jag kan själv!

  1. SV: Ja, det ska bli himla skoj faktiskt 🙂

Kommentera

