Att rensa tankarna


Ibland behöver man bara få lite luft. Bort från allt. Bort från Honom. (Gud.. vad sårad han skulle bli om han läste att jag skrev såhär..Jag vet så väl att förändringen i hans djupblå ögon skulle vara som en kniv i mitt hjärta.) Jag behöver åka nånstans där mina tankar får vandra fritt, som när jag åkte upp till Stockholm och Kusin Vitamin i helgen. Precis så.

Så nu beger jag mig ut i skogarna med Syster och hästarna och hoppas på att vinterkylan bedövar min längtan och gärna alla skrikande röster i huvud och hjärta för ett par timmar. Gud ska veta att det behöver jag!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

