”You’re single now well then so am I, so let’s seize the day..”


Jag saknar känslan av total bekymmerslöshet som jag inte ens behövde tvinga fram i helgen. Helgen i huvudstaden med Kusin Vitamin, merengue på Faschings, diskussioner på Carmen och ändlösa nätter.

Och det är något speciellt med att hooka med den snyggaste killen i stan. Bara sådär. Bara för att han fick för sig han skulle skita i tjejen som ”är på G” eftersom Kusin Vitamins kusin otippat sprang på honom ute bland ciggisarna och fyllekramar. Det är något speciellt med att snyggaste killen i stan pussar en på pannan och säger man är det sötaste han sett när man fejkar skånsk accent och vinner varenda dissa-dig-själv-battle.

”Jag hittade ett täcke..” sade han och visade sina perfekta vita där han stod i trappen och ignorerade vännerna som försökte få hans uppmärksamhet.

”Perfekt. Jag hänkar” svarade jag. För vem kan väl motså det leendet? Dom läpparna?

Och det är något väldigt speciellt med ett par värmande armar och jämna andetag klockan 8 på morgonen när efterfesten börjat se sina sista timmar. Och det spelar ingen roll att jag vet att this is it. För jag har inga bekymmer i världen just när jag ligger där, med snyggaste killen i stans fuktiga andetag mot min nacke.

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “”You’re single now well then so am I, so let’s seize the day..”

  1. missdarkblue

    Bra där! Man får gratulera

  2. Pingback: Och ibland blir det som det blir fast mycket bättre än man tror « I think it's a Rainbow

Kommentera

